Yhdistyksen logo

Uppisten kotiranta on Oittaan ulkoilukartanon rannalla Espoossa.

Käytössämme on avanto-olosuhteet, joita ylläpitää Espoon liikuntatoimi.

Alueen ravintola tarjoaa sähkösaunat.

Rannan lämpimät uimakopit ovat jäsenten käytettävissä 24/7.

Logomme on suunnitellut taidegraafikko Hannu Taina, kirjailija Elina Karjalaisen Uppo-Nalle -kirjojen kuvittaja.

Voit tutustua yhdistyksen toimintaideaan lukemalla yhdistyksen säännöt.

Jäsenmäärä kasvaa lähes päivittäin, meitä on noin 650.

Seura hallituksen jäsenet käyttävät paljon aikaa järjestäessään tapahtumia, jotka ovat jäsenille ilmaisia tai omakustanteisia.

Uppisten vuosikokouksessa 17.1.2024 on valittu uusi hallitus: puheenjohtaja Kaarina Salonen; jäsenet Arja Vanhanen, Pertti Pikkarainen, Suvi Jaatinen, Jorma Jalkanen; varajäsenet Marja-Leena Kuitunen, Merja Friman.

Järjestämme vuosittain kauden avajais- ja päätöstilaisuudet. Lisäksi teemme uinti- ja saunaretkiä eri paikkoihin jopa Viroon saakka. Seuran pikkujoulut vietämme usein teatterissa ja ravintolassa, ja keväisin on matalankynnyksen Go-Uppis -Go liikuntatapahtumia.

Ideat ja kysymykset hallitukselle os. infouppis@gmail.com

Uppisten jäsenmaksulla saa lisäksi kaikki Suomen Ladun jäsenedut.